micklovich:

this is the single most pretentious thing ive ever seen in my life im gonna vomit

(Source: anselgifs, via theurbanmormont)

@2 days ago with 111250 notes
#WOW #I HATE HIM ALREADY #damn that book for making me cry like a baby over such a douche 

thefatgirlblog:

"All these young girls getting themselves pregnant"

Wow, self impregnating teenage girls, these men should be afraid, we as woman are evolving at alarming rates.

(via theurbanmormont)

@3 days ago with 63557 notes
#AHHAHAHA #no but really #feminism 

lesbianships:

sonianeverland:

barbiefett:

azurite-crystals:

So lemme get this straight

Robin Thicke

image

this is ok and sexy and fun haha

Justin Timberlake

image

This is ok and artsy and oh wow how modern

Miley Cyrus

image

THIS IS OBSCENE WHAT A SLUT I CANNOT BELIEVE THIS IS WHAT SHES DOING THIS IS MADDNESS HOW DARE SHE WHAT A SLUT WHAT DOES HER FATHER THINK I AM GOING TO FAINT

Is this correct?

reblogging a gain

Because naked women have to be under a man’s control or else they’re dangerous and scary

image

(Source: crystvl, via theurbanmormont)

@3 days ago with 410067 notes
#feminism #srsly 

(Source: aarronoconner, via rubdown)

@3 days ago with 44805 notes
#IMPORTANT #TLC #NO SCRUBS 
lezzerlee:

mulletwing:

pardonmewhileipanic:

proudoftheworst:

fuckyehandrewyeh:

nimblenomad:

I’m posting this gif almost entirely because of this mans untuck…

dbz landing.

for a while i thought this was just reversed, but then i realised that you can’t reverse the landing.. WHAT THE FUCK. How you do that son?!

i can barely get out of bed without tripping
and then there’s this asshole

This is some graceful, superhero shit right here. 

Dude has backward momentum to fight through to tuck into that front somersault, and he just gracefully fucking uncurls and floats down to the mats. OMG, I am impressed.

lezzerlee:

mulletwing:

pardonmewhileipanic:

proudoftheworst:

fuckyehandrewyeh:

nimblenomad:

I’m posting this gif almost entirely because of this mans untuck…

dbz landing.

for a while i thought this was just reversed, but then i realised that you can’t reverse the landing.. WHAT THE FUCK. How you do that son?!

i can barely get out of bed without tripping

and then there’s this asshole

This is some graceful, superhero shit right here. 

Dude has backward momentum to fight through to tuck into that front somersault, and he just gracefully fucking uncurls and floats down to the mats. OMG, I am impressed.

@3 days ago with 194611 notes
#jfc 
doctor-doughnut:

Out of context motivational Joffrey

doctor-doughnut:

Out of context motivational Joffrey

(via hattersrabbit)

@3 days ago with 23947 notes
#HAHAHA #thanks Joffry! #you're a swell guy #... #or at least u are NOW UR DEAD #GOT #Game Of Thrones #Spoilers #S4 

bead-bead:

callmevictorious:

hematopoieticdoll:

novaless:

aurora-jane:

beccabae:

backyardskills:

im-gothamsreckoning:

dragyourkeyboardtoagunfight:

oliveswind:

Ylvis, educating people about the female reproductive system.  these guys will be the death of me. [x]

wat

wtf

i died at the pH value

omfg

I just learnt more about the vagina in like 10 seconds than I have ever learnt in my entire life

well

Debating whether or not I should share this with my anatomy and physiology professor.

WATCH THE VIDEO. IT GETS BETTER

OH THANK YOU FOR BRINGING THIS MAGNIFICENCE INTO MY LIFE

(via theurbanmormont)

@1 week ago with 218423 notes
#BRILLANCE #oh my christ 
@1 week ago with 38815 notes
#NO BUT WHY IS THIS FUNNY #DYING 

onamissiontocivilize:

electrodaggers:

littlesati:

Margaery Tyrell’s wedding dress (x)

From the “Just so we’re clear, I don’t love you, in fact I hate you” collection.

this dress screams HANDS OFF, ASSHOLE and I love it

(via hattersrabbit)

@2 days ago with 53747 notes
#WOW #costume #brilliance 

shirozora-lives:

The Medjai were originally supposed to be tattooed from head to toe, but Stephen Sommers vetoed against it because he thought Oded Fehr was “too good-looking” to be covered up. [imdb]

Mr. Sommers had his priorities straight. I approve.

(Source: grantcary, via theurbanmormont)

@3 days ago with 297 notes
#THE MUMMY #BEST SHIT EVER #FAVE MOVIE #I WOULD DO EVERY SINGLE PERSON IN THIS MOVIE #NO WORD OF A LIE #maybe not imhotep before he came back #BUT EVERYONE ELSE 

http://radiophile.tumblr.com/post/82613285171/blacksteelgajeel-novel-about-a-morally-grey 

blacksteelgajeel:

novel about a morally grey pirate captain who is cursed to die within 5 years for stealing some forbidden treasure, and only giving her heart to someone and expecting nothing back can break the curse

but rather than go on some journey to find some true love or whatever,…

@3 days ago with 29817 notes
#would read 

notsogrumpydarth:

dosageofdisney:

mistclub:

i just realised…

it would’ve been really easy for mrs. incredible to give birth

image

image

(via theurbanmormont)

@3 days ago with 150290 notes
#HOLY... #also that gif of Mulan is a gift 

clockworkgate:

biscuitsarenice:

We Can’t Get Out Of The Bedroom Now.

Shirley Maclaine on Parkinson in 1975

Holy crap.

(via lezzerlee)

@3 days ago with 69593 notes
#feminism #yes 

le-claire-de-lune:

I’d rather teen girls reading nothing but terribly written fanfics about their favorite OTPs that express healthy and emotionally-sound romantic relationships than “great literature” that teaches them they are prizes to be won or creatures to be controlled or destroyed. 

(via tiedaroundmyhands)

@3 days ago with 42275 notes
#THIS #FOREVER #SERIOUSLY 

intoasylum:

This. All the awards for Penelope. Here’s a fairy tale about a girl cursed at birth with a huge flaw in her genetics: the nose of a pig. Forced to grow up hidden away in her home, with a mother who scared her from ever entering the outside world, in fear of people cringing at her face and ridiculing her. She spends her whole life being told by her family that the only way to break the curse is to marry a man, for only another’s acceptance of her face would break the spell. But in the end, she runs away from her wedding, realizing that she doesn’t want to enter a loveless marriage just to break a curse she was born with. She doesn’t need a man to cure her, because she’s perfectly fine exactly the way she is. She finally accepts herself and loves herself for who she is, flaws and all. And that, my friends, is how the curse gets broken. Not by a man, not by true love. But by loving and accepting herself. Ugh, absolute perfection.

(via theurbanmormont)

@1 week ago with 10019 notes
#penelope #legit great movie #another of my faves